Tiden bara rinner iväg

2009-01-30 @ 19:23:40
Jag fattar alltså inte hur fort en vecka går...

Det hinner knappt bli måndag förrän det är dags för helg igen. Just nu sitter jag här och väntar på att lill Maran ska komma hem. Hon har inte varit här på flera veckor... har bara sett henne en enda gång det här året. Hon är i den åldern då kompisar är det viktigaste i livet...

Det är så jäkla tråkigt när inte barnen är hemma, jag känner mig inte hel... som om en del av mig är frånvarande!

Och så känns det inte bara för att jag inte har något annat att göra... jag har en massa projekt på gång, planer och idéer så egentligen tänker jag inte så mycket på dem när de inte är här... men det känns inom mig....saknaden!

Jag kan inte förstå föräldrar som tar sina barn och flyttar långt bort från den andra föräldern... ok om man hade en massa problem sinsemellan och om den ena föräldern kanske inte var bra för sina barn, men annars... näpp!

Hela den här veckan har jag verkligen känt mig ensam... maken har stor grej på gång i morgon och har varit upptagen med det hela veckan från tidigt till sena natten. Hoppas bara han får sin belöning för det också!

Divan har jobbat idag och nu är hon hos sin kompis för att snofsa sig inför kvällens utgång, Värstinnan är hos the Man och Prinsen är nog hemma hos pappsen.

Alla småbarnen är inne i lill Fans rum och bygger koja i våningsängen... idag fick de välja mat... och naturligtvis blev det korv med bröd. Jag åt god kyckling, potatis, sparris och vinsås som Divan hade med sig hem till mig från jobbet. Det var gott!

Har bara sökt tre jobb den här veckan... handledaren på kursen kommer att skälla på mig på måndag... men det finns ju inget att söka (som jag vill söka...hm)

Ha en trevlig fredagskväll gott folk!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0