Lite mer blått och vitt

2009-06-21 @ 08:59:50
Jag tycker jättemycket om den här färgsättningen... blått och vitt alltså! Men ibland kan det bli lite för mycket mönster...

Det som är roligt är att det finns så mycket blåvitt porslin att matcha med.

Blått är ju den perfekta färgen för ett sovrum, avslappnande och rofylld... men det kanske kan bli lite tråkigt i ett vardagsrum... inte så livfyllt!


    

    

    

Bilden ovan gillar jag jättemycket! Den perfekta tamburmajoren i mina ögon... en sån vill jag ha! Har inte tänkt på att svart smide kan passa ihop med vita saker också... Jag tänker alltid som så att... vita möbler... vitt smide!

    


    

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0