Regnet öser ner...

2009-06-12 @ 08:13:59
...och av någon anledning så sover fortfarande alla barn utom lille Bror som sitter här med mig. Jag ska strax gå till jobbet... har fortfarande feber och mår dåligt, men jag har helt enkelt inte råd att stanna hemma. Som tur är så sitter man ju ensam och behöver inte träffa någon... så det är nog inte någon större risk att man smittar någon annan!

Gårdagen tillbringade vi sjuklingar (Värstinnan och jag) i varsin soffa med inpackade i våra täcken med var sin themugg framför oss. Där satt vi och såg film efter film...

Ganska så mysigt faktiskt eftersom det är något jag sällan gör...

Nu vaknade lill Prinsessan... hon är så söt i sitt nattlinne så man skulle vilja äta upp henne!

Nej...plikten kallar!

Kommentarer
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

tackar så mycket för de orden måste få säga desamma. Otroligt charmiga inlägg oxå :)

2009-06-12 @ 09:20:39
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Postat av: vilsen

Ha det gott ;)

2009-06-12 @ 09:35:56
Postat av: Sara

Oj 8 st - och här tycker jag att det är "jobbigt" att springa efter min enda :-)

Men jag brukar titta på John & Kate + 8 för att få lite perspektiv :-)

2009-06-12 @ 12:28:41
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0