Det bidde en dammsugare...

2009-03-03 @ 20:38:49
... från ica... som hittat!

Nu ska här dammsugas, vi har gått här och sopat och sopat de senaste två veckorna. Ibland har dammsugaren startat men för det mesta så har den inte gjort det. Men... nu är vi av med det problemet!

Idag när vi pratade med maken på msn messenger hade alla hans systrar kommit för att se oss i kameran. Men jag tror inte att de blev nöjda med oss för ... lill Fan hade en kompis här och de var i full färd med att spela playstation, Prinsessan och hennes kompis dansade i hennes rum, lill Prinsessan var övertrött och satt bara och skrek...

Jag själv hade bara mitt dammsugarköp i huvudet och ville bara avsluta det hela för att sticka iväg till ica... den ende som tyckte det var roligt var Bebben... han satt förtjust framför datorn och kameran och vinkade till tanterna på skärmen. Han har ju inte en aning om vem de är... för honom var de helt enkelt bara vanliga tanter som vinkade och kastade slängkyssar till honom, vilka han glatt besvarade. Och varje gång han såg pappa på skärmen så skrek han små glädjetjut..."jaaaaaaaa...pappa där!"

I morgon har jag flera möten inbokade och även ett besök på sjukhuset med lill Fan... så det blir till att hoppa i säng någorlunda tidigt idag.

Fast det förstås... Värstinnan, grannflickan och jag ska se på film... så det kanske inte blir så tidigt som jag tror!

Kommentarer
Postat av: Mrs Mulatt

Åh bio.. vad ska ni se?

2009-03-04 @ 00:03:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197
Postat av: Mimia

Nej inte bio! Vi skulle ha sett på dvdfilm, men tjejerna började tjafsa om något och blev sura på varandra, så det blev inget...

2009-03-04 @ 09:35:05
URL: http://mimia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0