Grattis alla mammor!

2009-05-31 @ 09:07:00
Här är dagen redan i full gång... ungarna har duschat och håller nu på att göra sig i ordning för Slottskogen. Brödbak och frukost är redan avklarat...

Prinsen kom inte förrän vid fyratiden på morgonen så inte orkade jag hålla mig vaken inte.

Strålande sol... ska strax sätta mig på balkongen med en kopp kaffe... och känne efter lite hur värmen kan tänkas att bli idag.

Sen ska jag ringa mamma som tyvärr inte får något besök då jag redan är upptagen idag! De är förmodligen ändå inte hemma... de är säkert i sommarstugan!

Få se om det är någon här hemma som kommer ihåg att det är Mors dag...




(Inte för att jag bryr mig direkt... jag tycker att varje dag mer eller mindre är Morsdag, bara en sån sak som att få vara med sina barn och se dem växa upp är mycket mer värt än alla Morsdagar i världen... Att barnen har fötroende för en och pratar öppet med en betyder så mycket mer!)


Fick precis ett litet paket av Prinsessan ( aha... det var därför hon smet i väg till köpcentret igår...) en alldeles förtjusande liten present... en kärleksgåva till mamma!)




Kommentarer
Postat av: vilsen

Men visst blir man varm inombord ändå!

Ha en underbar dag!!!

KRAM

2009-05-31 @ 11:12:17

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0