En Award

2009-10-02 @ 13:07:59
Idag har jag fått en award "I think you are an awesome girl"... jag fick den av Björnhonan



Till awarden hör att man ska berätta 10 saker om sig själv...


~ I min ungdom hade jag bestämt mig för att bli nunna, har till och med bott på kloster... men det var innan jag träffade min första man (som faktiskt hade planer på att bli präst)

~ Min största dröm är att få hoppa fallskärm...

~ Mina barn betyder allt för mig... störst av allt är (kärleken) moderskapet

~ Jag skulle vilja att min man körde motorcykel, hade långt hår och kunde spela gitarr och sjunga med underbar manlig stämma. Som det är nu så har han varken motorcykel eller långt hår och så låter han som en skata som satt något i halsen. Elakt men sant... men det kanske är musiksorten som påverkar!

~ Jag vill att saker och ting ska vara perfekta... och jag  mår skitdåligt av hur rörigt det är i mitt hem. Inte den organisation eller ordning och reda som JAG vill att det ska vara...

~ Jag hatar att ingen lyssnar på mig och att jag måste skrika för att göra mig hörd... gäller både stora och små!

~ Jag gillar alla årstider... fast minst den kyliga och mest hösten, för då känner jag mig hemma! Färgerna är så otroliga!

~ Jag skulle vilja kunna gå barfota, klädd i vilka kläder jag vill och ha blommor i mitt hår (värsta flower-powern)... utan att bry mig om andra... men det klarar jag inte. Förmodligen både för blyg och tråkig!

~ Jag skulle gärna vilja på bo landet, odla mina egna grönsaker och mjölka min egna ko, ha får och försöka självhushålla så mycket som möjligt. Gärna i ett varmt land... mmm Toscana!

~ Jag vill inte vara som min mamma... jag vill att mina barn ska ha förtroende för mig och kunna (våga) berätta allt vad de har på hjärtat för mig. Att de ska vilja umgås med mig av egen vilja och inte bara för att jag är deras mamma!

Jag ger awarden vidare till:

Angel Värst-innan
Chilenita 2
Nathaliten
Only Me
Prinsessan
Twingela

Man länkar alltså till den man fick awarden i från, kopierar bilden och så skriver man 10 saker om sig själv och till slut de man själv vill  ge awarden till. Och så meddelar man förstås de personer som man ger awarden till att de har en award att hämta.

Kommentarer
Postat av: ila

Tack vännen - skall bli kul att lista saker om sig själv/kramar ila

2009-10-02 @ 19:25:54
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0