En plan...

2009-10-06 @ 22:31:38
Jag har en plan...

Det brukar jag alltid ha. Olika planer för olika saker. Detaljerade planer... nedskrivna och ibland även med teknade bilder till.

Idéer som skrivs ner för att genomföras... Jag har en bild i huvudet på hur sakerna ska bli när de är färdiga och jag ger mig oftast inte förrän de är som jag vill att de ska vara.

Det gäller allt möjligt... det kan vara mat, tårtor, rum, något som ska sys eller skapas, livsfrågor eller vad sjutton som helst.

Är det någon mer som gör så?


Den plan jag hade på gång nu... har blivit rubbad. Jag har kommit på andra tankar och planen har ändrats... men det måste ju också få gå!

Jag får helt enkelt skriva ner allt igen och rita nya bilder...

Kommentarer
Postat av: Katarina

Lycka till

2009-10-07 @ 19:05:56
URL: http://ina73.blogspot.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0