Försov oss rejält

2009-10-21 @ 09:55:09
Det var vad vi gjorde idag... jag vaknade inte förrän efter halv 9 någon gång. Hade absolut inte hört något alarm!

Inatt tog jag dubbelt (efter doktorns ordination) med värktabletter innan jag gick och la mig och jag har faktiskt sovit som en baby... har inget minne av att jag vaknat och vänt och vridit på mig som jag brukar. Jag blir ju så stel när jag ligger stilla och har svårt att överhuvudtaget kunna vända mig i sängen på natten...

Det kanske är det här som behövs för att kunna slappna av på nätterna...

Lill Fan var helt hysterisk över att behöva komma för sent... j*klar nu kommer jag att få skäll av fröken! Nej, det kommer du inte sa jag... man kan inte hjälpa att man försover sig och dessutom har du ju en lapp med från mig.
Men han vart inte övertygad...

Har utfodrat de små... lille Bror är så söt när han sitter vid bordet och "kan selv". Smörkniven ser så stor ut i handen på honom när han sitter där och försöker bre smörgåsen med smör. Men han kan själv...

Idag jobbar jag kväll igen och ska snart sätta fart här... det är ett 8,5 timmars pass och jag kommer ju inte hem förrän natta.

Idag ska jag på lite kurs dessutom så då går ju tiden lite snabbare!

Det blir säkert något inlägg då det blir lite dötid...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0