Jag gav upp...

2009-10-15 @ 12:37:33
... på Photoshop! Försökt ladda ner trialversionen flera gånger nu men det är något på min dator som inte vill acceptera den, så nu struntar jag i det.

Laddade ner GIMP istället som är helt gratis!

Gjorde det en gång förut också... för längesen men då hade jag inte tid att sitta med det. Men idag har jag i alla fall lyckats göra en bild och få den som jag ville ha den. Hm... övning ger färdighet!
Jag får väl sätta mig och läsa lite tutorials.

Satt i solen på balkongen en stund förut... insvept i en pläd. Det var riktigt gott och varmt i själva solen... men annars är det kallt.

Idag blir det väl städ eftersom jag jobbar imorgon och hela helgen. Hade nog tur som fick en mild startvecka!

Nu ska jag kanske ta och ta mig i kragen...


Kommentarer
Postat av: only me

jag skulle också vilja kunna använda min dator till mer än bara surfa på de vanliga sidorna... men datorer är inte min starka sida hehe...

Är glad att jag klarar lite basic saker iaf =)

2009-10-15 @ 16:17:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Monica

Hej !!!!!!

Photo-vadå...?!..........Jag har inte ens snuddat vid tanken att jag skulle greja nåt dylikt,hi,hi.....inte min grej.....ibland skulle jag vilja vara data -proffs........fast å andra sidan, kanske jag aldrig skulle komma från skärmen.......

Tack, för din otroligt gulliga komm. hos mig......

Kram,

Monica

2009-10-15 @ 17:06:34
URL: http://foodandinteriors.blogspot.com
Postat av: Therese

Hejsan!

Tänkte fråga om du vill hjälpa mig, när jag flyttade bloggen så försvann vissa delar, till exempel kan man inte längre se senaste inlägg, arkiv och kategorier längre om man inte markerar områdena, så antagligen är det något med färgerna. Jag mailar dig inloggningsuppgifterna. Hade varit jättesnällt om du ville kika på det!

Kram

2009-10-16 @ 23:31:41
Postat av: Mimia

Therese: Jag såg din kommentar nu! Jag jobbar till 19:00 ikväll, men jag kan nog titta på det när jag kommer hem. :)

2009-10-17 @ 10:00:13
Postat av: Therese

Det är absolut ingen brådska. Kika på det när du har tid! Tack så mycket :) Kram

2009-10-17 @ 15:49:23

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0