Jakten på...

2009-10-27 @ 11:35:32
... sekretären fortsätter!

Varje dag tittar den här damen in på blocket i jakten på sekretären... det som ska bli mammans privata domän... låsbar!

En plats för viktiga papper och mammans dator... på samma gång får den agera förvaring... för det är ju oftast en byrådel och en skrivdel.



Det finns mängder av olika modeller... och träslag, även utformningen varierar... jag söker något nätt och ganska enkelt men ändå speciellt!



Liten och nätt!



Den här vita är väldigt enkel men fin!






Pompa och ståt! Men väldigt fint träslag...

Jag får nog ge mig till tåls och söka tills jag finner det jag vill ha. Det är inget annat än tiden som rinner iväg...

Ha en bra dag!

Solen skiner...



Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0