Lill Fan i farten...

2009-10-06 @ 09:50:49

Igår var jag på fritidskaffe hos lill Fan i skolan...

Barnen visade upp vad de åstadkommit praktiskt hitills under terminen. Det var fika och det bjöds på underhållning...

Det var trevligt!

Lika trevligt blir det inte idag... då jag ska till skolan på möte... lill Fan hade tydligen varit i slagsmål i förra veckan. Jag hade inte hört något från hans lärare om detta... men tydligen har det hänt på fritids.

Pratade med en fritidsfröken igår... hon gav mig en helt annan bild än den jag har fått av sonen. När jag ifrågasatte sa hon att HON och en annan fröken sett allt vad som hände... då borde de också ha sett varför pojkarna började att bråka och de borde ha ingripit snabbare för att stoppa det hela! Det är i alla fall min mening...

Lill Fan är erhört ful i mun och han har temperament... han tänder till direkt, men det är ändå en ilska som bara dyker upp då han blir provocerad.

Jag börjar bli så trött på det här...


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0