Måla, måla...

2009-10-28 @ 17:41:27
... ikväll målar jag om i köket! Har spacklat och väntar nu på att det ska bli klart att slipas.

Små förändringar kan göra så mycket!

Ska strax ut en snabbis för att köpa mjölk och bröd. Värstinnan behöver också en mantel... som hon ska bära på tjejmiddagen. Den har ju ett halloweentema... här kommer att krylla av läskiga varelser! Undrar vad lille Bror kommer att tycka om detta? Honom kan man skrämma livet ur om man så bara sätter en vanlig strumpbyxa på huvudet.

Har gjort en stor upptäckt idag... vi har tre skorpioner i huset... och alla tre har den ovanan att de sitter och sjunger för sig själva med hörlurar på. De gillar att sjunga... men om de sjunger så vackert... det tror jag inte, för då skulle jag nog inte reta mig på dem så...

Fast själva så tycker de nog att de sjunger fantastiskt bra!


Ljudkänslig som jag är (de kan driva mig till vansinne med sitt oljud... jag får hjärtklappning och andnöd)... så är det nog mer mig det är fel på än deras röster!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej !!!!!!

Åh,lyckliga du.......jag vill också ha färdigspacklat och klart , för att måla.......jag måste nämligen måla om heeeela lgh.......har redan färg till dotterns rum.....men hinner inte just nu.....ja,halloween , ja, jag jobbar till 8 på kvällen....så mannen får finna sig i att ha 10 monster här från 5 tills jag kommer hem vid 9-tiden....och aaaaalla monstren ska sova över......ha,ha......och dagen efter firar vi med släkten , som kommer på lunch, det faktum att mannen fyllt år.......vem har tråkigt här ......hi,hi...?!.......Du frågade om min kamera....jag har bara en vanlig liten kompakt amatör-kamera, märkt sony......

Ha en bra dag,

Kram,

Monica

2009-10-28 @ 22:03:33
URL: http://foodandinteriors.blogspot.com
Postat av: Ingela

Vad roligt att måla om!! :) Spännande! Det skulle vi också behöva göra i vårt kök.



Lycka till!



Kram Ingela

2009-10-28 @ 22:34:11
URL: http://trebarnslandet.se
Postat av: Tizzel

Hej!!!

Så himla roligt att du hittade till mig - för då hittade jag ju till dig nu ju! :-)

Minns dig från AB! Du med alla massa barnen! :-)

Hur har du det nuförtiden?

Måste komma inom här snart igen och läsa ikapp mig lite! :-)

Ha det bäst!

Kram!

2009-10-28 @ 23:36:52
URL: http://tizzel-o-tazzel.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0