Matplatser

2009-10-17 @ 17:51:40
Det blir en del lugna stunder här på jobbet och då får man tid att sitta och googla lite... allt för att fördriva tiden!

Idag har jag tittat på olika matplatser...



Den här matgruppen är jättefin tycker jag! I tiden... brunt är ju inne så populärt just nu.



Den här gillar jag...

Jag är ute efter svarta pinnstolar och antingen ett bord i det här trät eller ett vitmålat.
Bordet får gärna vara i lite lantlig modell och så måste det vara smalt för att få plats i vårt kök.



Brunt igen...



Ibland önskar jag att jag hade ett riktigt stort kök eller plats i vardagsrummet för ett riktigt stort bord...

Men tyvärr... och då får man ju rätta sig efter det man har!



Kommentarer
Postat av: natha

Fiiina kök. gillar de sista mest :)

2009-10-18 @ 01:12:59
Postat av: Nina

Åhh..vad snygga kök! Jag gillade det översta mest. Jag vill också ha ett stort kök. Önskar dig en fin söndag! Kram!

2009-10-18 @ 07:50:58

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0