My daughters...

2009-10-22 @ 15:02:09
Igår strax innan jag slutade så smsade Divan mig... hon frågade om jag hade tid att träffa henne en stund efter jobbet. Först tänkte jag... men hallå... jag slutar nio på kvällen och kommer inte hem förrän halv elva... om jag träffar henne så kommer jag ju inte hem förrän mitt i natten.

Sen kom jag på att jag alltid får vänta i stan i nästan en halvtimma på bussen... vi bestämde att hon skulle möta mig vid centralen. Damen var hungrig och ville äta...

Vi gick till Burger King och köpte mat åt henne... jag som var jättehungrig (för jag hade köpt en fiskrätt som inte alls var god till lunch) köpte med varsin måltid till mig och Värstinnan hem.

Det är så kul att träffa barnen så där spontant bara... små fina stunder!

Värstinnan blev jätteglad för sin Whoppermeal när jag kom med den... så där satt vi och gottade oss en stund.

Ikväll jobbar jag till sju...

Divan kommer strax för att hälsa på mig... ska ta min lunch när hon kommer.

Kommentarer
Postat av: angel.värst-innan

jaha ja .. haha :)

2009-10-22 @ 15:43:11
URL: http://chilenitauno.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack så mycket för din fina kommentar! Kände att det var läge att göra en sammanfattning eftersom det tillkommit en hel del nya läsare :) Åh nu ska jag snart komma till gbg!!! Jag längtar!! Ska bli så roligt att få träffa dig och din familj och att presentera dig för Marcus och hundarna :) Jag längtar!! Kram

2009-10-22 @ 16:31:55
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Tittar in för att kolla läget. Hoppas allt är bra



kram

2009-10-22 @ 19:15:43
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0