Sovmorgon

2009-10-29 @ 11:29:54
Idag sov jag ända till tio... tog två värktabletter innan jag gick och la mig... och som vanligt när jag gör det så sover jag som en stock. Så skönt... att kunna vända sig i sängen utan problem, att få sova utan att vakna varje gång jag rör mig.

Värstinnan tvättade ju igår... jättesnällt av henne att hjälpa till... men varje gång hon tvättar får vi lägenheten full av tvätt som inte är torr. Förstår inte hur hon bär sig åt! När jag tvättar själv är allt torrt när jag tar upp det... men när hon tvättar är hälften av sakerna fortfarande våta och resten är fuktiga.

Jag antar att det är sånt man lär sig med tiden... att planera tvättiden så att allt hinner torka... om det ska hängas eller tumlas. Jag är i alla fall glad att hon gör det av egen fri vilja!

Idag har vi mycket att göra... måste handla mer varor till maten som det ska bjudas på imorgon, vi ska också köpa dricka och tilltugg. Pappersdukar till borden (tror jag blir bäst)...

Tårtan ska göras och så ska jag ju till IKEA med sonen idag. Bäst att äta en rejäl frukost så jag står mig länge idag... fast när jag ser på klockan så blir det väl brunch.

Nu ska jag väcka min Ängel så att vi kan sätta igång med dagens arbete...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0