Aningen ont i armarna...

2009-09-26 @ 21:40:04

Nu har jag precis avslutat arbetet för ikväll. Ungefär halva hallen är klar... fast det ska ju målas en gång till sen när alla väggarna är klara.

Men jag får vänta tills i morgon då jag behöver lite assistans från Prinsen... om han vill komma hit och hjälpa mig vill säga. Annars får jag väl ensam ta tjuren i horna...

Idag var vi på Rusta och köpte färg och lite annnat som behövdes till själva make-overn. Där utöver köpte jag en ny spegel och nya hallmattor.

Nu väntar jag ivrigt på att det ska bli torsdag då vi ska åka och hämta byråerna. Det ska även inhandlas vit färg så att jag kan måla dem och nya knoppar till byrån som ska vara i hallen.

Nästa månad får det bli en tur till IKEA där jag ska köpa ett matchande skoskåp. Och så ska jag ha tag på en tamburmajor... helst i svart smide!

Som den här...



Älskar den, men var får man tag på en likadan?

Vet att indiska hade en i smide för ett tag sen...



Sen har jag även en idé om svartvita bilder i vita ramar... lite som på den översta bilden!


Kommentarer
Postat av: ila

Oj vad fint du skall få /kram ila

2009-09-27 @ 01:18:01
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela
Postat av: Mats Nordin

Å herre gud, tänk om man bara hade 1 promille av din goda smak.

Vad fint jag skulle ha det i min lilla stuga då.

2010-10-25 @ 16:27:32

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0