En löpare...

2009-09-10 @ 08:36:34
... har jag varken vävt eller virkat på år och dagar! Det var också en evighet sen jag spelade schack...
Sonen jobbar ju med hissar och även där finner man en löpare, det är ett rep som man knyter ihop hissblocken med. Även murare använder sig av löpare... Men dem har jag ju inte heller någon nytta av...

Däremot har jag... en löpare i familjen!

Prinsessan kom igår hem från skolan med ett stort leende på läpparna... de hade ju sprungit i skolan... på TID... och Prinsessan hade bästa reslutatet utav alla i hela skolan. Klart att hon var stolt!

Någon timma efter henne kommer lill Fan hem, även han med andan i halsen och ropar: Prinsessan är snabbast i hela skolan!

Hon kanske skulle satsa på friidrott istället för dans...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0