Idag har jag varit ute på vift...

2009-09-19 @ 20:27:35
... med sönerna!

Jag, Prinsen och lill Fan tog oss en tur till Hising-Island där vi tittade runt i en massa möbelaffärer. Prinsen flyttar ju hemifrån vid månadsskiftet och är på jakt efter möbler för att bygga sitt bo.
Jag är trött på det jag har hemma och vill ha nytt...

Vi hittade en hel del fina saker... jag en soffa (stor en som rymmer hela familjen) och sonen blev sugen på en matgrupp och en soffa.

Sen besökte vi också ÖB... jag hade sett fina saker i reklambladet som jag ville köpa. Men... varför är det alltid så? I bladet ser man ofta saker som man tycker verkar bra... och så kommer man dit och de har bara skit.

Jag köpte i alla fall ett par ljungfärgade plädar till balkongen... och sen köpte jag ljung! Så nu börjar i alla fall balkongen att bli lite höstmysig. Värstinnan sitter där ute nu med en av plädarna runt sig och levande ljus som brinner i en lykta.

När vi tittat färdigt och blev trötta i benen åkte vi hemåt och stannade till för att äta på ett ställe som verkar vara väldigt poppis för vi fick stå i lång kö. Vi satt ute i solen och åt!

När vi satt där kom det en pappa och hans dotter på motorcykel... de parkerade alldeles i närheten utav oss... jättefin motorcykel! Mmmm...

Strax efter dem kom det en motorcykel till... det var mamman (det förmodar jag i alla fall att det var), hon hade värsta snygga åket... en Harley Davidson! Jag nästan dog...


(mammans harley såg ut precis som den här)

Jag har ända sen jag var lite varit väldigt förtjust i just Harley Davidson motorcyklar. Mamman var klädd i svart skinnställ, svart hjälm och på styret satt det fast läderfransar... det såg hur coolt ut som helst när hon kom glidandes...

Kunde inte låta bli att växla ett par ord med henne... Prinsen skämdes för han tycker inte att man bara kan börja prata med någon okänd så där. Men det tycker jag... jag är väl ingen död fisk eller!

Nu är det dags för mys med ungarna...


Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsan!

Du har en utmaning att hämta hos mig :)

2009-09-19 @ 20:30:19
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: ila

Ha ha - nej det är klart du inte är någon död fisk/kramar ila Ps: HD är jättefina "cyklar" ds

2009-09-20 @ 10:49:36
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela
Postat av: ila

Hittar inte kommentarerna som jag skrivit -har du ändrat system och granskar först eller har jag nå´t fel på min computadora/kram ila

2009-09-20 @ 10:52:52
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela
Postat av: ila

Ha ha nu kom de in - jag har en liten gubbe i datorn - jag vet det/kram igen ila

2009-09-20 @ 10:53:53
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0