Mera pyssel...

2009-09-29 @ 20:37:50

De senaste timmarna (ja det tog säkert minst två timmar) har jag målat... jag har grundat det lilla bordet som ska stå i hallen, jag har målat dörrkarmar och lister och efteråt så tvättade jag golvet med Cillit Bang (som jag älskar).

Nu är jag helt slut och orkar inte mer idag... fast här ser ut som rena kriget! Jag får fortsätta imorgon...

Undrar om Värstinnan kommer hem idag efter dansen eller om hon åker till the Man... när jag pratade med henne förut idag så visste hon inte om hon skulle sova hos kärleken eller inte.

Längtar efter den lilla apan...



Kommentarer
Postat av: Vinnie

Vad du är flitig:)



Härligt när allt är klart.

2009-09-29 @ 21:11:14
URL: http://sveamys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Människa var kommer din energi ifrån??Jag är så jäkla avis!!!

2009-09-30 @ 08:49:30
Postat av: Anonym

Människa vart kommer all energi ifrån???Jag är såååå nedrans avis:))Ha en härlig dag

2009-09-30 @ 08:51:01
URL: http://systnjurar
Postat av: Anonym

Människa vart kommer all energi ifrån???Jag är såååå nedrans avis:))Ha en härlig dag

2009-09-30 @ 08:51:38
Postat av: only me

vad du är duktig, kul =)

är så sugen på att fixa här hemamoxå men är bara i planeringstadiet än så länge o väntar på pengar hehe...

har du nu tagit före o efter bilder som du delar med dig av? :p



har itne provat cillit bang för jag hatar reklamen men man kanske ska ge det en chans då?

2009-09-30 @ 09:28:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Mimia

Vinnie: Visst blir det härligt när allt är klart! :)

Då ska jag ta itu med antingen köket eller vardagsrummet.

Monica: Hm energin finns där ibland bara! Och då är det bäst att passa på innan den försvinner igen...

När jag får för ont så sitter jag ju bara här och tittar på väggarna och har ingen ork över huvudtaget. Men ibland finns orken och då gör det inget om det värker!



Only me: Det där med bilder tänkte jag inte på! Men det kanske finns någon gammal bild där man kan se en skymt av hallen. Den var i alla fall gul innan, nu är det ljusgrått... Och förut hade jag en bänk i furu, nu kommer möblerna att bli vita istället.

2009-09-30 @ 10:02:35

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0