Min egen bild...

2009-09-05 @ 09:18:18
Nu har jag läst klart Män som hatar kvinnor och i minnet har scener etsat sig fast... en egen sorts film utspelat sig. Vet inte ens om jag vill se filmen nu för då förstör jag nog min egen bild som har fastnat och känns bra...

I mitt huvud var det Mikael Persbrandt jag såg som Mikael i boken... och Lisbeth Salander gestaltades av hon den där smarta saken som är med i Navy CIS... och Henry Vanger blev till han Sten Ljunggren som spelar morfar eller gamle doktorn i Skärgårdsdoktorn.



Tyckte om boken, men jag tyckte att början var trög... men så snart den kom igång på riktigt var det svårt att lägga den ifrån sig.


Kommentarer
Postat av: ila

Ha sicket drömscenario med Persbrandt i rollen -hade funkat -se filmen ändå - finns på video nu/kram Ila

2009-09-06 @ 02:02:35
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0