Oj vilken lång dag!

2009-09-30 @ 21:35:19
Känns som en evighet...

Och då har jag ändå inte gjort särskilt mycket idag. Divan var här i förmiddags, vi satt på balkongen och drack thé. Hon berättade om ditten och datten... det är inte ofta vi hinner sitta och prata nuförtiden.

Lite senare gick vi ut... jag skulle BARA köpa kyckling på ICA, men kom därifrån med kyckling, choklad och underkläder till alla barnen.

Lille Bror har stolt sprungit runt i ett par av sina nya kalsingar hela eftermiddagen... han har ju bara haft babytrosor innan och typ ett par ärvda (visserligen nästan helt nya) kalsonger från storebror. Men nu har han sina egna och det är STORT när man ska vänja sig av med blöjan och gå på toan som de stora barnen.

Sen så har jag förstås tvättat och så har jag målat klart det lilla bordet... och de vita träljusstakarna jag hade på balkongen har fått flytta in och de fick sig också en liten strykning med färgen... och blev lite uppfräschade!

I morgon ska jag och Prinsen hämta byråerna... *gnuggar mina händer och fnissar lite*... det är så spännande...
snart är hallen klar!

Fast inte helt klar för jag orkade inte åka till secondhand affären idag... får ta det på lördag kanske. Sen ska jag ju framkalla en massa svartvita bilder också och köpa vita ramar. Det lär väl också ta tid!

Nu ska jag göra lite kvällsmat till mig och Värstinnan (som äntligen har kommit hem igen... JIPPI!) och sen ska vi gosa ner oss i varsin soffhörna och se på film.

En kopp thé var det...


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Fullt ös hos dig med andra ord :)



kram

2009-10-01 @ 09:48:01
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lairama

konstigt det där att man alltid kommer ut ur affären med mycket mer saker än man hade planerat.

2009-10-01 @ 12:28:40
URL: http://lairama.wordpress.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0