Dags för shopping...

2010-04-14 @ 18:30:16
... tror jag!

Är det inte tid att köpa lite kläder till skolavslutningen nu snart eller är jag väldigt tidigt ute? I mitt huvudet så är snart april slut...

Jag vill att kläderna till skolavslutningen hänger i garderoben och ser somriga ut hela maj månad...

Måste köpa en massa nya kläder till barnen... och resväskor! Hur gör ni när ni åker någonstans med barnen när de är lite större, packar ni i gemensamma väskor eller har var och en sin egen väska?

Sist jag reste med barn så hade jag ju bara två babysar med mig och de hade minsann inga egna väskor... Men nu är det ju lite större barn det handlar om ... som kanske vill ha en del saker med sig! Och sen tänker jag ju på att man kanske vill fylla dem med en massa kul saker när man ska hem igen... och då är det ju himla bra att ha många väskor med sig! Eftersom ju även barnen får ha en del kg med sig!

Hade väl sett kul ut om hela familjen kom med egna väskor i olika storlekar... hahahaha!

Eventuellt kommer Prinsen med oss under sin semester...

I förra veckans RUSTABLAD hade de bilder på resväskor i tripp-trapp-trull storlekar... jag och barnen skrattade och skojade om dem... det fanns vinröda som vi tjejer skulle ha... en till mamma, en till Prinsessan och en till lill Prinsessan. Och killarna skulle ha svarta...

Men jag vet inte hur kvalitén är på Rustas väskor...

Nämen se var jag hamnade... från avslutningskläder till resväskor!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0