Det har verkligen varit en lång fredag!

2010-04-02 @ 23:40:53
Var ju uppe tidigt imorse... fixade god frukost till oss alla. Väckte Prinsen så att han kunde åka och ta ut pengar till mig. Pengar för att betala bokhyllan med...

Sen levererades då hyllan...

Prinsen och lill Fan åkte härifrån. Lill Fan skulle till Lek & Buslandet med Divan och vänner till henne. Sen fick lill Fan stanna kvar och sova över hos Prinsen och Divan.

Vi åt en jättegod middag... torsk och räkor i ugnen med ljuvligt god sås och så hade vi ris till det... uppskattades av alla! Mmmm ... jag vill ha mera kyckling sa lille Bror... allt som är gott är kyckling för honom.

I morgon får vi besök från  utlandet... det är småbarnens vuxna kusin som kommer i från Österrike på två veckors besök. Honom har jag inte sett sen vi var i Jordanien för 8 år sen...
Hans bror som bor här vet inte om att han kommer... jag har fått lova att vara tyst och inte berätta!
Så imorgon kväll ska kusinen hämtas på flygplatsen av Prinsen.

Imorgon fyller morfar år... och förmodligen ska vi dit imorgon om inga hinder dyker upp. Ska bli kul!

Nu för en stund sen somnade äntligen de två småttingarna... äntligen ska jag och Prinsessan få sätta oss och mysa lite tillsammans ensamma. Bara vi två!
Det händer inte ofta... fast nu är det så sent så vi kanske inte orkar hålla oss vakna så länge till.

Vi har varit riktigt duktiga i dag och vårstädat vardagsrummet... flyttat på alla möbler och städat ordentligt i varenda vrå. Lagt på den nya mattan och börjat fylla den nya hyllan.

Den ser betydligt bättre ut med lite saker på hyllorna... Hasta la vista babysar!




Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0