Det lönar sig...

2010-04-19 @ 10:59:01
... att sätta sig ner i lugn och ro en stund och göra en "brainstorm"!

Har kommit på en massa bra saker...

Ska köpa en tjock anteckningsbok när jag går ut som jag ska ha att skriva ner alla idéer, telefonnummer och adresser i och all annan viktig info som jag stöter på...

Jag har insett att den tid som är kvar av våren och fram till sommaren då saker och ting ofta får ett uppehåll...får vara till att planera, organisera och fixa... till hösten kan jag öppna mina dörrar och starta på allvar.

Då behöver jag inte heller stressa och få extra ekonomiska problem för de saker som jag behöver anskaffa... då kan jag ta det lite peu om peu.

Efter mina ärenden idag ska jag ta mig en liten tur till köpcentret där jag ska titta på skrivare och minipc...




Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0