Fönstershoppat

2010-04-16 @ 12:23:25
Igår efter jobbet smög jag in på HM en liten snabbis innan det var dags att dra vidare hem.

Ville kika lite om det fanns något fint till skolavslutningen... men nej... hittade inget där. Däremot hittade jag mycket fint och billigt till sommarlovet.

Söta enkla klänningar till tjejerna, cykelbyxor, t-shirtar... måste erkänna att jag inte ens brydde mig om att titta efter något till killarna... men det är nog för att det är enklare att handla till dem!

De är inte så petiga och tar oftast på sig vad än man köper till dem... de små damerna har alltid synpunkter.

För ett par veckor sen köpte jag de här tröjorna tillsammans med ett par ljusgrå jeanstights till Prinsessan. Hon älskar tröjan med fjärilen på... en absolut favorit!

 

     Igår kikade jag på bland annat detta...

        
       

Klänningen på den sista bilden har jag också redan köpt till Prinsessan. Lill Prinsessan villl ha en likadan... förra sommaren hade de samma modell fast i annat mönster och färg. De var så söta så!

De gillar att ha likadana kläder just på sommaren! Jag kommer ihåg hur mina bröder och jag alltid hade matchande kläder när vi åkte på semester när vi var små... Men då var det ju mamma som bestämde! Fast jag tycker ju förstås att det är kul att de vill ha likadana...


Har precis varit inne på HM:s online shop och beställt allt vad tjejerna behöver i sommar... kunde inte hålla mig! Det blev ett par av sakerna ovan plus en massa annat...

(Alla bilder är lånade ifrån H&M:s hemsida)

Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Jag gjorde allt bakvänt, gjorde den i artisteer men på den sidan har jag inte joomla, det är föreningens sida som har joolma, så den såg skum ut när jag la upp den (på ftpn, bara laddade upp filerna) sen fick en webbdesigner anpassa den till vanlig html.

Om du ska ha joomla så måste du först ladda ner det (gratis) och installera (mkt knepigt)... Kram

2010-04-16 @ 13:42:58
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Romeo Patrick

Den blåa högst upp var riktigt fin faktiskt! Mycket att klippa? 6000kvm!! Tur jag har köpt en åkgräsklippare.. Men det är forfarande en HEL del som ska klippas =) Hur ar du haft det? Skönt nu med vår då barnen kan vara ute allt oftare?

2010-04-16 @ 15:51:47
URL: http://romeon.net

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0