Hm... kan de verkligen...

2010-04-21 @ 10:18:05
... växa så fort?

Både skomarodören och Prinsessans skor var lite för trånga... de passade men båda sa att de var trånga. För bara en månad sen köpte jag samma storlek och de skorna passar (fortfarande) utmärkt.

Kanske det var en smalare modell? Idag får jag i alla fall vandra iväg för att byta dem...
Det roliga är att båda tyckte att deras skor var jättefina... men båda ville ha en annan modell. Jag hade köpt ett par skor till Prinsessan som hon kunde ha till både leggings, klänning och kjol... lite finsko modell! Trodde det var en bra idé eftersom hon har flera olika skor i sportmodell och flera olika kängor och tygskor.

Men nej hon vill ha ett par skor som är antingen svarta eller vita och ser ut som Converse... helst ska det väl vara ett par riktiga... men det har jag faktiskt ingen lust att köpa.
Även lill Fan ville ha en annan modell... men den är ok för den tänkte jag också köpa till honom, men tvekade för jag trodde att han inte skulle gilla den... men det gjorde han!

Lill Prinsessan har haft på sig sina silverskor varje vaken minut... hon har till och med varit inne på toaletten och tvättat dem undertill, trots att hon inte ens har varit ute med dem... jag måste sköta om dem sa hon, så att de är fina hela tiden!

Lille Bror var en riktig suris igår... han fick ju inga skor... jag fick säga till honom att han inte hade fått några nya skor bara för att de inte hade några fina till honom. Och det stämde faktiskt också!
Han ska få fina skor från en annan affär!

Vad ska mamman ha för skor då?

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0