Vi gillar ju att baka...

2010-04-18 @ 11:52:29
... och pyssla!

Så nu är jag med i en tävling hos
Kalasgott där man kan vinna ett lyxigt Cupcakeset. Cupcakesetet kommer från Lyckas med mat...

Lyckas med mat är en nätbutik som säljer allt möjligt som har med köket, matlagning och bakning att göra.

Jag hittade ett par saker som jag funderar på att köpa därifrån... de har massor med muffinsformar i alla möjliga färger och mönster... bla dessa fastnade jag för ... muffinsform "
Be my cupcake

Nu vet jag var jag ska köpa muffinsformar inför nästa barnkalas...

Sen hittade jag en bok om kakdekorering som jag tror skulle vara kul att ha..."
Wilton yearbook 2010" och så hittade jag en liten hushållsvåg som jag tyckte var fin... "Salter"

Har faktiskt aldrig ägt någon hushållsvåg... men fast många är de tillfällen då man egentligen skulle ha behövt ha en.

Nu får ni hålla tummarna för mig... så att jag vinner och sen kan få bjuda er på ett gott bakverk till kaffet!

Kommentarer
Postat av: Sara ~ candis

SV. Det kommer nog bilder sen förhoppningsvis :) tog inga själv på min klädsel hehe klantmajja.



Vi ska bo uppe vid björndammen skulle jag tro. Vi har sett en superkort video och bilder på en säng och soffa som han skulle sälja. Men förhoppningsvis så kommer jag få se fler bilder idag eftersom fästmannen är där just nu :)



Tack så mycket, behöver all tur jag kan få :)

2010-04-18 @ 14:02:36
URL: http://candis.se

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0