Härliga badrumsinredningar

2010-02-23 @ 13:38:39
Det var ett tag sen jag skrev något om inredning eller visade inredningsbilder. Nu börjar det våras i mitt inre och samtidigt kommer känslorna som handlar om att göra om... nytt, fräscht... viskar det i mitt öra!

Vill gärna fräscha upp lite i badrummet... hade jag bott i ett hus eller haft annat boende som var mitt eget så hade jag haft ett stort härligt badrum... ett rum för avkoppling! För ett badrum kan faktiskt vara mer än bara ett badrum... en rekreationsoas!

Bjärreds Design är en e-butik som säljer badrumsinredningar och allt som hör till. Ljuvliga och vackra  badrumsinredningar. Jag tycker ju om de lite mer lantliga stilen och hittade de här bilderna hos en av deras leverantörer...


(bilden är lånad från Arte Bagno Venetas hemsida)


(bilden är lånad från Arte Bagno Venetas hemsida)

I Arte Bagno Venetaserien finns det en stil som heter Victory (så ny att bilderna inte ens kommit upp på hemsidan ännu) och den är en riktigt lyxig variant... om man vill ha ett badrum som får en att känna sig som en kung eller drottning så är den perfekt.

Verkligen tjusigt och lyxigt!

Här är ett par bilder...


(bilden är från Bjärreds Design)



(bilden är från Bjärreds Design)

Victory påminner mycket om Decoserien, guld eller silver... badkaret är så vackert! Vill ha...

Bjärreds Design är ett företag som vill att deras kunder ska känna sig trygga och hjälper kunderna att få ett badrum som passar precis dem... här kan man få hjälp att skapa ett vackert, unikt och harmoniskt badrum.

Så titta in på Bjärreds Design och du är sugen på att se deras olika badrumsinredningar!





Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0