Ännu en sorgsen dag...

2010-01-18 @ 13:23:14
I natt gick min käraste arbetskamrats pappa bort...

Saknade henne på jobbet i morse och smsade henne om läget... fick svaret att han gått bort! Strax efter ringde hon mig...

Vi har pratat om detta i flera dagar nu... att det snart skulle hända... och hur det har känts för henne... att varje dag inte veta hur dagen ska sluta.
Pappan var inte dålig när vi började att arbeta här... men i somras blev han plötsligt dålig och nu har allt gått väldigt snabbt.

Mitt hjärta höll på att slitas itu idag när vi pratade... hon grät förtvivlat och ja vad gör man... försöker att prata tröstande och erbjuda sin hjälp. Jag... som tänkte på min egen pappa, som också är sjuk och bara blir sämre... grät naturligtvis med henne. Jag är så känslig när det gäller sånt!

Min arbetskamrat är fortfarande så ung... hon hade nästan kunnat vara min dotter! Hon var absolut inte redo för att bli av med sin pappa. Men det är förstås aldrig någon som är redo för något sådant!

"Miss Lollipop" mina tankar är med dig hela tiden nu...

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad fin blogg du har! =)

2010-01-18 @ 23:48:57
URL: http://hestjenny.blogg.se/
Postat av: vilsen

Du är en underbar vän, vet Du det?

Skickar varmaste hälsningar och kramar till Dig.

2010-01-18 @ 23:49:22
URL: http://vilsen-vilsen.blogspot.com/
Postat av: SEO Services India

Good post….thanks for sharing.. very useful for me i will bookmark this for my future needed. thanks for a great source.

2010-01-25 @ 09:45:56
URL: http://www.seoservicesindia.mobi

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0