Drömmer och inspireras...

2010-01-15 @ 20:15:00

... av Ellos vårkatalog!

Katalogen damp ner i brevlådan för ett par veckor sen men jag har inte hunnit titta ordentligt förrän nu. Det är lika spännande varje vår och höst...

En massa fina kläder och saker... jag har handlat allt möjligt hos dem både kläder till mig själv och till barnen, men mest så har det nog blivit heminredningstextilier... de brukar alltid ha en massa fina gardiner, sängkläder, överkast och handdukar.

Och de har verkligen utvecklats under årens lopp... kommer ihåg när jag var tonåring och beställde kläder från Ellos. Hela min första lön gick åt...

Har även haft konto hos dem under många år... vilket är bra att ha som reserv då man behöver köpa något till barnen och inte har så gott om pengar i plånboken.

I årets vårkatalog har jag sett en massa saker som jag nästan är hundra på att Divan skulle vilja köpa till sitt hem...

Titta in på deras webshop ni med...


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0