En liten kommentar!

2010-01-24 @ 12:40:13

Fick en liten kommentar i natt om att jag behöver genomföra en del ändringar i mitt liv...

Svar:

Jag håller med! Men dessa förändringar kräver ännu mer av just mig själv... och jag klarar inte ensam av att genomföra dem. Jag orkar helt enkelt inte...

Det krävs en hel del samarbete... men hur ska det gå till när ingen är villig att ställa upp för mig!

De ändringar du har i åtanke är jättebra på ett sätt... men på ett annat sätt så kväver de mig ännu mer!


Du själv har inte riktigt befunnit dig i det läge jag befinner mig... därför kan det för dig verka lätt att genomföra det du föreslår... synd att du inte kan prova hur det känns att vara i min kropp och känna det jag känner.

Den smärta och värk som hela tiden finns där och som kommer ifrån att min kropp egentligen inte klarar av det jag gör nu...

Och... det är ingen idé att du drar upp det där om så många barn... för jag hade samma värk och känsla även innan jag fick barn. Ok att den har blivit värre, men det kan lika gärna bero på åldern som något annat.

Jag vet att du menar väl... men det är inte så jävla lätt att få det som man vill ha det!

Kram



Kommentarer
Postat av: Monica

Ja du..ändringar kanske vi alla någongång behöver göra..men det handlar då om att man kommit till ro med sig själv..att man gör förändringen för att man SJÄLV är redo och har fattat ett beslut. Att förändringen får just EN SJÄLV att må gott..då mår dina runt omkring dig också bra. Jag hoppas att det ordnar sig för dig..lyssna på vad du själv vill. Stöd ifrån andra är bara bonus. Mågottkramar

2010-01-24 @ 12:49:13
URL: http://www.helamittliv.blogspot.com
Postat av: N

Jag vet mamma. det är inte lätt. Men vill inget annat än att Du ska ha det bra, så som du förtjänar att ha det och må. Jag älskar dig oslagbart Mami.

2010-01-24 @ 14:28:22
URL: http://nathaalita.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0