Idag är mitt hjärta tungt!

2010-01-11 @ 13:31:35
Fick idag ett sorgebesked via min mamma...

En av mina käraste kusiner har gått bort i bröstcancer. Jag visste inte ens att hon var sjuk... det är ganska många år mellan oss och vi har inte haft så stor kontakt under många år då vi inte har bott i samma land.

Tänker på hennes familj, hennes man och barn, hennes mamma... min faster och hennes bröder. Undrar hur de känner sig och hur de mår just nu?

Sitter på jobbet och kan inte riktigt koncentrera mig... tankarna mal i huvudet! Inte bara tankar som handlar om henne utan även andra som gör mig orolig...

Det finns nog en del saker som jag behöver ta itu med...

Saker som jag är skiträdd för... eftersom jag inte vill höra svaret!

Vila i frid min busiga kusin... jag förlåter dig nu äntligen för att du satte upp mig och mina bröder på en hög mur mitt i byn...(som var främmande för oss... men hemma för dig)... och sedan lämnade oss där ensamma, medans du gick och roade dig på festivalen tillsammans med din pojkvän och glömde av oss tre småttingar där på muren.
Vår farbror hittade oss där... efter... jag vet inte hur lång tid, men det kändes som timmar och tog oss sedan med på en krogrunda som hette duga innan hans vän slutligen körde hem oss i sin fina merca.

Glömmer dig aldrig min vackra!

Kommentarer
Postat av: kolikoko

beklagar sorgen gumman , kram på dig

Ildiko

2010-01-11 @ 16:11:38
Postat av: regnnatt

Stor kram vännen!

2010-01-11 @ 22:00:02
URL: http://regnnatt.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0