Nu är det natten...

2010-01-22 @ 00:36:07
... och jag är fortfarande uppe! Fast trött är jag... men det borde man väl vara om man har varit uppe sen 5 i morse.

Arbetsdagen var låååååång!

Idag har jag studerat GIMP lite och lärt mig att göra runda kanter på bilder och att göra bilder transparenta. Jag klarar även av att göra en färgbild svartvit och bara låta ett enda föremål vara i färg...

Hittills så har alla program som handlar om bildbehandling eller liknande varit en gåta för mig... men kanske... fast bara kanske så kan jag lära mig.

Ikväll gjorde jag och lill Prinsessan semlor... det tyckte hon var jättekul! Speciellt att vispa grädden och tjuvsmaka på den...

Lille Bror mannekängade i sina nya kläder... och de två stora småbarnen var hos en gemensam kompis nästan hela kvällen.

Idag blev jag tillfrågad om jag ville och kunde jobba på lördag... jag var lite tveksam och sa att jag skulle kolla om jag hade barnvakt...

En annan tjej hörde när chefen frågade mig och frågade om hon kunde få tiden för hon hade nästan inte fått några tider alls den här månaden. Varsågod sa jag bara! Vad skönt det kändes att slippa säga nej och slippa att jobba...

Nu väntar hela tre dagar av ledighet...

Dream sweet dreams!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0