Våren smyger sig på...

2010-01-29 @ 12:36:07
... i tankarna!

Fast för mig får det gärna lov att vara kallt och vinter ett tag till.

Igår kväll satt jag och bläddrade i Ellos vårkatalog... det finns en massa saker jag har lust att köpa, fast det får nog vänta tilll lite längre fram i vår.

Jag har ett konto på Ellos som jag använder i antingen nödsituationer (tex då barnen behöver något nytt och jag inte har pengar för att köpa det) eller när jag vill göra en större förändring hemma (tex göra om i ett rum).

Har handlat mycket textilier just från Ellos... tycker att deras gardiner, handdukar och sängkläder är av bra kvalite. Man får ofta erbjudanden om att köpa en vara både 20, 30 och 40 % billigare.

Då brukar jag köpa sånt som är lite dyrare... exempelvis en ny vardagsrums matta, jackor, lampor eller annat som kostar lite mer.

Just nu har de ett erbjudande där man kan få köpa en vara 30% billigare om man anger koden 215701 , det är fritt fram för mina läsare att använda den.

Jag har lust att köpa en ny vardagsrumsmatta för den vi har nu (ryamatta... också från Ellos) är inget vidare att ha när man har vilda barn som jag.

Det som göms i snö kommer fram vid tö... brukar man ju säga... och det är likadant med ryamattan, man kan dammsuga den och den ser fin ut... men om man lyfter upp den och skakar lite på den så dyker allt möjligt upp!

Flickorna hade den i sitt rum först och där fungerade det mycket bättre...

Snart ska jag vårshoppa! Hihi... gnuggar mina händer!

Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Lycka till med shoppingen!

2010-01-29 @ 12:47:57
URL: http://tutku.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0