Konstigt tycker jag...

2010-03-06 @ 20:31:47

... att personer som inte har råd att låta sina barn ÄTA mat hemma plötsligt har råd att "festa" med sina barn!

Mat borde väl komma före starka drycker?

Såna saker pisses me off... och jag vill inte höra några kommentarer från vissa ungdomar nu! BASTA!

Har så jäkla ont i kroppen... två nätter i rad har varit så gott som sömnlösa tack vare den himla värken. Varje gång jag rör mig i sängen så skriker jag nästan. Och då snackar jag inte om sådana där gymnastiska rörelser som borde förekomma i en säng nattetid utan om vanliga rörelser såsom att man vänder sig i sängen när man sover...

Här är ganska lugnt... en unge ligger i soffan och vill ha en våt handduk i pannan, hon mår inte bra... en annan sitter vid datorn och spelar, en tredje har däckat i fåtöljen och lilla fyran springer runt i bara kallingarna med ett tuggummi hängandes utanför munnen... i handen håller han en engångskamera som han hittat i köket och så gapar han... "Jag ska ta kort!" om och om igen.

En vanlig lördagskväll hos familjen pucko...

I natt såg jag filmen "Valentine's day" som jag egentligen hade tänkt se på alla hjärtans dag... men då sket det sig! Den var inte alls lika bra som jag trodde att den skulle vara. Det var en massa kända skådespelare med i filmen men handlingen var inget vidare. Den dög, men det är inget jag vill se igen!

Få se om jag orkar med en film ikväll också när alla de små barnen sussar sött...

Nu ska jag lyfta tung unge till säng...


Kommentarer
Postat av: Romeo Patrick

Det verkar som att senaste inlägget inte vill fungera för dig varje gång. För nu vill inte det översta.



Ta marbota? Haha, kan du arabiska? Jag pratar iofs libanesiska, kristen arabiska och vi säger tabouleh, i skrift blir det annorlunda ja =)



Ja men visst är det så. Är det 8 barn med samma pappa? Om det är personligt ska jag sluta fråga, men jag är nyfiken av naturen =)

2010-03-06 @ 22:32:45
URL: http://romeon.net
Postat av: Romeo Patrick

Du får höra av dig till blogg.se om inte annat =)



Jag känner mig så ung så nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig. Är sjukt trött, vi får väl höras mer imorgon. Hoppas du får någon sömn inatt. Btw, var i Sverige befinner ni er?

2010-03-06 @ 23:26:13
URL: http://romeon.net
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha ha ja jag började undra.



En liten fråga bara,HUUUUUR orkar du med 8 barn?

Riktigt starkt måste jag säga.

2010-03-07 @ 10:52:27
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0