Mitt huvud känns så tungt...

2010-03-15 @ 20:36:04
... och ögonen går knappt att hålla öppna!

Vill krypa ner i min varma säng och sussa sött...

Har en fruktansvärd huvudvärk och har blivit jättesnuvig... och så är jag innerligt trött på att låta så snäll och trevlig! Det är inget stopp på samtalen idag...

Pratade precis med en trevlig kvinna som skulle skicka sin gamla mamma till Världskulturmuséet imorgon, det är tydligen en väldigt intressant utställning där just nu...

Kanske man skulle ta sig en sväng dit i nästa vecka!

Nu har jag bara 25 minuter kvar att jobba och sen tar det ytterligare en och en halv timma innan jag är hemma och kan lägga ner mitt huvud på kudden och äntligen få somna.

När man går upp redan vid sju på morgonen och sen jobbar kväll så känns det som att man varit vaken i 2 dygn...


Kommentarer
Postat av: regnnatt

Usch, hoppas du inte får en dunderförkylning nu, eller något annat trist. Håller tummarna. Kram!

2010-03-16 @ 07:41:14
URL: http://regnnatt.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0