Överraskning!

2010-03-01 @ 20:31:36
Idag när jag slutade jobbet och var på väg till bussen upptäckte jag att Divan ringt mig flera gånger. Jag ringde upp henne och hon frågade var jag var... på väg till bussen svarade jag, men mamma jag är ju här nästan utanför ditt jobb nu och så har du redan gått därifrån.

          

En sådan överraskning... vad glad jag blev! Jag stannade och väntade och efter en minut såg jag min lilla vackra dotter komma springande nedför backen. Hon snubblade nästan och fick in snö i stövlarna... sen när hon var nästan över gatan snubblade hon igen och höll på att falla på näsan... lilla gumman... så ivrig att få träffa mamma!

Eller... ???

Rätt svar... var att damen var hungrig och tyckte att mamma skulle bjuda på mat!

Känner mig ganska så utnyttjad faktiskt...

Men samtidigt myser jag för hon åkte ändå hela vägen hemifrån och ända till mitt jobb bara för att träffa mig... det är en bra bit och hon hade inga andra ärenden i stan.

Love u!


Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Nawe haha!

2010-03-02 @ 00:33:01
URL: http://tutku.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0