Filmtajm

2010-05-22 @ 20:03:52
Idag har jag en fruktansvärd huvudvärk... kanske är åska på gång även idag!

Har inte blivit mycket gjort idag...

Ungarna känns otroligt jobbiga idag...lyssnar inte och bara ställer till det och för en massa oväsen. Aj aj ja i mitt huvud...

Har legat på soffan och tittat på The Bounty Hunter... med Jennifer Aniston och Gerard Butler. Jag gillar Jennifer Aniston... filmen var bra... men det känns som att det fattades något!

       


 Tror att det blir en film till idag... om huvudvärken släpper lite...

Det var längesen jag såg på film!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch för huvudvärk. Hoppas det känns bättre nu!

2010-05-22 @ 23:34:45
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0