Omg vilken sovmorgon!

2010-05-13 @ 14:31:01
Idag låg jag kvar i sängen ända till klockan 13:00...

Satt uppe till halv 3 igår och pratade med en vän. Sen så hade jag grymt ont i ryggen hela natten och morgonen... men jag somnade till slut fram på morgonen någon gång då ungarna vaknade.

Prinsessan har fått hålla ställningarna...

Lill Fan är hos storebror. Han och Divan kom och hämta lill Fan ganska så sent i går kväll... hihi... han hade tjatat på storebror hela eftermiddagen... och storebror sa nej. Men han måste ha ändrat sig till slut för de kom ju... lill Fan hade precis somnat till på soffan och var nog jättetrött egentligen. Han for upp som ett jehu... överlycklig blev han!

Prinsen och Divan var båda hungriga och åt upp resten av vår laxmiddag... (tur att jag fortfarande lagar för mycket mat, har fortfarande inte vant mig vid att vi inte är så många hemma längre), sen åt vi glass med maränger och chokladsås som lite mys!

Divan är rastlös... hon vill ge sig ut på äventyr! Bara åka iväg utomlands någonstans... och vara borta länge! Leva ett slags hippieliv... och bara må bra.

Det hade jag också velat göra... men det går ju inte!

Kommentarer
Postat av: 2barnspappan

Visst skulle det va skönt. Att bara dra iväg, inte behöva bry sig om nåt och ta dagen som den kommer!



Hoppas du får en bra dag och att det känns bättre i ryggen!

Kram

2010-05-13 @ 17:01:59
URL: http://brevetsomaldrigkomfram.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

TACK fina du :) Åh, det där med att bara åka utomlands låter bra för mig. Kanske Australien...

2010-05-13 @ 23:25:53
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Monica

Hej !!

Låter trist med ryggen, hoppas du kryar på dig....

Laxmiddag som blir över....njam, tror jag kommer o hälsar på, hi,hi....

Resa bort,ja, jag skulle gärna hänga på.....ett par varv runt jorden och bara vara, ja tack !!

Hoppas du får en trevlig helg !!

Kram,Monica

2010-05-14 @ 16:29:49
URL: http://foodandinteriors.blogspot.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0