Paket på posten

2010-05-06 @ 21:51:26
Idag kom de äntligen... de roliga sakerna som jag beställt till mitt lilla projekt.

T-shirtarna och väskorna var jättefina... och reklamkorten var helt underbara! Det var nästan så att jag inte trodde mina ögon...

Även etiketterna (som ska pryda små flaskor) var över förväntan. De såg lite grumliga och otydliga ut när jag gjorde beställningen, men jag tyckte ändå att de verkade ok. Och det var de... mycket bättre i verkligheten!

Nu blev jag jättesugen på att göra mer reklamkort eller reklamblad... och även presentkort.

Men det får snällt vänta... tills big mama börjar få in lite mer cash igen!

Jobbade idag, sen tog jag mig en runda i stan (sker kanske en eller två ggr om året) och så var jag och handlade mat, sen bar det av hem för att laga mat... fiskgryta med räkor i och ris till.

Sen tog Prinsessan och jag oss en tur till köpcentret... där vi köpte ett nytt headseat till datorn och en liten termos i rätt storlek att ta med sig när man ska på utflykt med skolan. Vilket Prinsessan ska imorgon!

De ska åka till Stenungsund och gå på en Teknikverkstad.

De sista kvällarna har jag spenderat på studier och så har jag suttit och påtat ihop texter till hemsidan. Puh... är inget vidare på sånt där!

Hoppas ni har haft en bra dag...


Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Haha va sött! Om jag nånsin undervisar i gbg så säge jag till =)



Jag brukar också ha korten som reklam, de känns lite lyxiga!

2010-05-06 @ 21:56:30
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: only me

vad roligt att du blev så nöjd med sakerna =)



bs:

hehe nej jag vet... risken e mer än stor här också... är måttligt nervös för att barnen inte kommer ställa upp... försöker bara förtränga det och tänka positivt :S

2010-05-07 @ 10:33:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: En dansös dagbok

Åh stenungsund är så fint, min kusin gifte sig där.

2010-05-07 @ 12:22:48
URL: http://tutku.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0