Första frosten...

2010-10-14 @ 00:57:27
... låg som ett vitt täcke igår morse när jag gick till jobbet! Huga... det var riktigt kallt!

Idag har jag varit på Starta Företag-dag hela dagen lång... en massa information från 5 olika myndigheter.
Väldigt intressant!

Kursen som vi fick starta en vecka senare än beräknat gick jättebra! Det här är verkligen min grej... snacka om att njuta av sitt jobb!

Att få prata och dela med sig av sin kunskap, att få lära ut... underbart! Varför gjorde jag inte det här för längesen?

Planeringen, iordningställandet, framtagandet av material (kursmaterialet alltså), själva kurstillfällena... hela grejen är ljuvlig.

Längtar lite efter att få ro att blogga igen... men den där lusten jag hade förut är som bortblåst... förut var det lite av ett måste, men inte nu...

Det blir inte mycket tid över efter att jag jobbat på vanliga jobbet, och nu planerandet och genomförandet av kurser, utbildningen, plus uppsats som jag skriver... hemmet och ungarna ska ju också ha sin del!

Fast hemmet hamnar längst ner på listan... och det får mig att må illa! Svullna ben har jag fortfarande och jag grinar ihjäl mig av smärta var evigaste dag... inga tabletter i världen (läs inga tabletter jag har hemma) tar bort den smärta jag känner i min rygg.

Nu väntar sängen... imorgon är jag ledig! Hoppas på sol så att jag och småbarnen kan gå ut på långpromenad med fika.

Lev väl!

Kommentarer
Postat av: vilsen

Här händer det saker!

Om Du visste hur glad jag är för din skull.

Nu måste vi träffas snart.!

Varmaste kramar till DIG! <3

2010-10-14 @ 08:53:28
URL: http://vilsen-vilsen.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0