Strålande sol...

2010-10-14 @ 10:36:29
... och vi väntar bara på att Divan ska komma och sen ska vi ut på långpromenad!

Livet leker...

Förut har jag bara haft "svärsöner", men nu tror jag visst att jag har en "svärdotter" också... en underbart rar flicka!
Me like!

Lill Fan sköter sig bra i skolan... inte en endaste gång "peppar peppar" hittills har jag blivit kallad på samtal med lärare eller rektor. Så skönt!

En annan dam sköter inte sin skola som hon ska... :(

Jag har en sån väldig lust att sticka eller virka något... är det hösten som får mig att vilja göra det? Men med mina händer klarar jag inte det... i alla fall inga storverk, kanske jag kan virka en sjal till Prinsessan och sticka en halsduk till mig själv. Lite småsaker går nog!

JAG ÄLSKAR HÖSTEN! Speciellt när det inte regnar ...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Härlig blogg du har, intressan o läsa :D

2010-10-21 @ 21:29:04
URL: http://emelieronnelow.blogg.se/
Postat av: Soulsister

I Malmö vräker det ner så du hade inte gillat hösten här inte...



Hoppas du har det bra, kramisar

2010-11-03 @ 09:38:11
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0