Vad händer hos mig?

2011-01-29 @ 09:32:49
Var det någon som undrade...

Ja... inte så mycket kan jag säga!

Dagarna går och de är ungefär likadana hela tiden, upp tidigt sent i säng. Har haft mycket på jobbet de sista månaderna... och min egen lilla business har legat lite på sparlåga. Det känns som att jag väntar på något...

I mars börjar jag en ny utbildning...

Barnen växer och frodas... lillebror går fortfarande runt och sjunger julsånger och allra hels sjunger han Natten går tunga fjät... Luciasången... och han gör det både på svenska och italienska.

Lill Prinsessan är tokig i Mamma Mia filmen och sjunger bara Honey honey hela dagarna...

Lill Fan har börja spela rugby och har storebror som en av tränarna.

Prinsessan är en riktigt duktig skoltjej som plötsligt har börjat plugga och tar eget ansvar över sina läxor och så är hon förstås en ängel och hjälper sin mamma med en massa saker.

Lill Maran är också en duktig skoltjej som man knappt ser röken av... det är mest kompisar som gäller!

Mindre duktig skoltjej är Värstinnan som bara degar... och hänger med pojkvännen som också bara degar. Man blir inte mer än vad man gör sig ;)

Prinsen, är en ängel och jobbar på... utlandsjobb hägrar!

Divan har rest sin väg och häckar numera i Chile, hon reste redan den 3 januari och väntas inte tillbaka förrän i början på april. Jag längtar redan ihjäl mig!

Värken i min kropp är beständig... härom natten fick jag kramp i benen och på morgonen kunde jag inte ens stå upp... det blev till att vara hemma!

Nu kallar jobbet...



Kommentarer
Postat av: vilsen

DEt är inte ofta man "ser" Dig :(

Saknar Dig vännen...

Skickar varmaste kramar! <3

2011-01-29 @ 11:07:16
Postat av: Monica

Hej !!!

Det var ett tag sedan , så nu har jag läst in mig !!!

För det första vill jag säga grattis till din nya titel !!!

Inte lätt att gå kurser, plugga,jobba och driva framåt en (stor)familj,bra jobbat !!!

Ett stort tack också till din afina ord hos mig, bloggen har helt enkelt själv bestämt i vilken riktning den vill gå....

Nu när jag även jobbat med inredning och går lite olika kurser, så har jag inte helr lika stort behov som förut att ha en "renodlad" inredningsblogg....

Därmed sagt håller jag bilder på familjen privata och visar (vanliga spontana)bilder på hemmet fortfarande i inläggen...

Kram på dig,

Monica

2011-01-31 @ 12:27:15
URL: http://foodandinteriors.blogspot.com
Postat av: Soulsister

Härligt med en uppdatering och ett litet livstecken från dig. Kram

2011-02-01 @ 13:10:58
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: only me

hej!! vad roligt att se en liten uppdatering härifrån =)

kram

2011-02-02 @ 15:14:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0