Evigheters evighet...

2011-09-11 @ 19:09:08
... sen jag skrev något här!

Jag önskar att jag hade tid och lust för att blogga. Ibland poppar lusten upp, men då finns inte tiden där och då tiden finns så fattas lusten.

Jag beundrar dem som orkar och klarar att hålla liv i sina bloggar månad efter månad. Jag har ju själv varit i den situationen då jag bloggat och bloggat... år i rad... men man blir väl till slut mättad kanske.

Men jag saknar det mycket...bloggen blir ju som en kär vän som man blir riktigt förtrolig med :)

Kanske kanske... men bara kanske tar jag mig i kragen och börjar blogga igen!

Ser på statistiken att det fortfarande är folk som kikar in här... undrar vilka det är?


Kommentarer
Postat av: Kiqi

Det tycker jag du ska. Men förstår precis vad du menar. Det går upp och ner hela tiden för mig med.



Kram

2011-09-12 @ 13:19:16
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/
Postat av: only me

Jag tittar ju in då o då men får väl erkänna att det inte är vardag precis :p

roligt att se att allt e bra med dej iaf =)

2011-09-29 @ 19:38:43
URL: http://2muchsometimes.blogspot.com/
Postat av: regnnatt

Lustigt att jag tittade in nu, det har jag inte gjort på länge måste jag erkänna.



Just att ibland kunna lasta ur sig är väl den stora fördelen med blogg, men visst tar det tid och ibland funderar jag definitivt på vad jag sysslar med...



Skönt att se att du finns och mår bra och nådde ditt mål, grattis! Har undrat ibland :)

2011-10-03 @ 23:55:46
URL: http://detvarsavisa.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0