Ben & Jerrys!

2008-10-29 @ 17:31:39
Vad är detta för något mumsigt som jag tydligen har missat helt?

I var och varannan blogg (nåja i många ungdomars bloggar i allafall) läser jag om Ben & Jerrys...

Finns det en glass som bara ungdomar äter? Eller gör de vuxna också det, fast de inget nämner i sina bloggar?


I vilket fall som helst så måste jag ju prova detta... jag är tonårsmamma för sjutton, allt som ungdomarna provar på det måste jag också prova!


Så i afton mina kära blir det... "exklusivt mammamys"... för glassen är nog himla dyr... anar jag...


Strax ska jag smita iväg till ICA och köpa själva objektet för myset och sen... fort i säng med ungarna... maken ska iväg och sjunga, så voila... jag får ha allt det goda för mig själv.
Och sen någon gång... kanske... om han är snäll så kan maken få smaka! OM glassen faller mig i smaken vill säga!


Den här smaken hade jag tänkt köra ikväll...

                         


Kommentarer
Postat av: N a t h a l i t a

Jag vill smaka på den. Jag har bara smakat på en innan.. o den va inte så god.:S

2008-11-01 @ 17:01:51
URL: http://nathaalita.blogg.se/
Postat av: zarah

gott med ben & jerrys! :)

2008-11-01 @ 22:58:25
URL: http://zlundin.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0